Najczęściej zadawane pytania.

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia, które zostały złożone w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) realizowane były  niezwłocznie po ich otrzymaniu. Standardowy czas dostawy gwarantowany przez firmę kurierską, z którą współpracujemy wynosi od 3 do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania zamówienia.  Zamówienia złożone w weekendy oraz święta realizowane są przez nas w pierwszym dniu roboczym.

2. Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy jest całkowicie po naszej stronie z wyłączeniem kosztów przesyłki poza teren Polski. Koszt dostawy dokonywanego na terenie Polski nie obciąży Twojego zamówienia, płacisz jedynie za zamówiony towar.

3. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie ma konieczności rejestracji podczas składania zamówienia. Zamówienie możesz zrealizować korzystając z opcji „zakupu bez rejestracji”.

4. Jakie korzyści wynikają z rejestracji?

Dzięki rejestracji konta w sklepie Bpositive będziesz miał zawsze dostęp do swojej historii zakupów oraz w każdej chwili będziesz mógł ponownie wydrukować fakturę zakupu. Przede wszystkim jednak będziesz w pierwszej kolejności informowany o organizowanych przez nas konkursach, akcjach promocyjnych, wyprzedażach czy nowej kolekcji dostępnej w sklepie Bpositive.

5. Czy towar znajdujący się w moim koszyku jest automatycznie zarezerwowany dla mnie?

Niestety ale nie. Produkty są rezerwowane w momencie przejścia do procesu zakupowego. W bardzo sporadycznych przypadkach może się okazać, że mimo dokonania rezerwacji produktu oraz finalizacji jego zakupu zostanie on wyprzedany. W takiej sytuacji poinformujemy Cię o takim zdarzeniu niezwłocznie proponując zamianę produktu na inny lub zwrot pieniędzy.

6. Czy mogę sprawdzić swoja historie zamówień?

Po każdym zamówieniu zawsze wysyłamy e-mail potwierdzający z informacjami o zamówieniu na Twój adres e-mail. Oprócz tego na swoim koncie na stronie sklepu Bpositive w każdej chwili możesz sprawdzić pełną historię swoich zamówień. Historia zawiera takie informacje jak: numer zamówienia, datę złożenia przez Ciebie zamówienia, zapłaconą kwotę, możesz pobrać fakturę do swojego zamówienia jak również ponowić zamówienie bez potrzeby przechodzenia ponownie przez cały proces zakupowy.

7 Czy mogę zmienić dane na fakturze?

Jeżeli w podanych przez Ciebie danych na Fakturze VAT wystąpiła pomyłka, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów, mamy obowiązek wystawić notę korygującą.  Skorygowaniu mogą ulec tylko drobne błędy, całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa. Faktura VAT po dokonanej korekcie zostanie wysłana do Ciebie mailem.

8. W jakim czasie można dokonać zwrotu zakupionego produktu?

Masz prawo zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny swojej rezygnacji.

9. W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwrot?

Zwrócimy Ci  pieniądze bez zbędnej zwłoki. Pamiętaj jednak, że zwrotu pieniędzy dokonamy jednak dopiero po otrzymaniu zwróconego przez Ciebie towaru.  Jako potwierdzenie odbioru wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail, w której potwierdzimy ilości zwróconych artykułów i wysokość zwróconej kwoty.

10. Jak zareklamować produkt?

Wszelkie reklamacje możesz składać drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony sklepu i dowodem zakupu. Szczegóły na stronie sklepu w zakładce „Reklamacje”.

11.Czas rozpatrzenia reklamacji?

Gwarantujemy, że czas rozpatrzenia Twojej reklamacji nie przekroczy 14 dni liczonych od dnia następnego od otrzymania przez nas przesyłki zawierającej reklamowany przez Ciebie towar.

12. Czy mogę i w jaki sposób dokonać wymiany?

Wymiany naszego towaru dokonywane są w ramach tej samej lub wyższej (za dopłatą) kwoty o ile wymieniany przez Ciebie towar nie nosi śladów użytkowania. Nie wymieniamy towarów na towary o niższej wartości oraz nie zwracamy w takim przypadku różnicy w kwocie.

13. Czy jest możliwość odbioru zamówionego towaru osobiście?

Tak. Zamówiony przez siebie towar możesz odebrać osobiście w siedzibie firmy Bpositive mieszczącej się przy ulicy Dębowej 30, 51-361 w Wilczycach. Pamiętaj jednak, że odbiór osobisty realizowany jest jedynie po wcześniejszym opłaceniu zakupu w sklepie on-line oraz po telefonicznym potwierdzeniu terminu odbioru pod numer +48 661 985 132, w dni robocze od godz. 10:00 do 17:00.

14. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Tak, zamówienia realizujemy na terenie całego świata. Pamiętaj jednak, że koszt poza granicami Polski opłacany jest przez Ciebie i zostanie dodany do kwoty zakupionego przez Ciebie towaru.